تجلیل از خانواده های معظم شهدا در هفته دفاع مقدس 

محمد مهدوی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس قصد داریم از ۳ خانواده شهید شهرستان عنبرآباد که فرزندان خود را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده اند، دیدار و تجلیل کنیم.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به ویژه برنامه های بزرگداشت دفاع مقدس، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس قصد داریم از ۳ خانواده شهید شهرستان عنبرآباد که فرزندان خود را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده اند، دیدار و تجلیل کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا (ع) عنبرآباد افزود: این ویژه برنامه در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم و به نیابت از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این از طریق هماهنگی های انجام شده قرار است بچه های مسجدی کانون فرهنگی هنری نورالرضا (ع) هم زمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در رژه موتوری سپاه این شهرستان حضور یابند.

وی ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، حضور در گلزار شهدای شهر عنبرآباد و غبار روبی مرقد مطهر شهدا است که با حضور نوجوانان و جوانان مسجدی عضو کانون اجرا می شود.

مهدوی اضافه کرد: این ویژه برنامه به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های آنها انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا (ع) اظهار کرد: همچنین در نظر داریم نواهای دفاع مقدس را از بلندگوهای مسجد پخش کنیم تا یادآور دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان، جانبازان و شهدا شویم.

وی عنوان کرد: امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست بنابراین ما نیز در راستای عمل به این فرمایش مقام معظم رهبری تصمیم گرفتیم ویژه برنامه هایی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت هفته دفاع مقدس اجرا کنیم.

مهدوی در خاتمه با اشاره بر لزوم آشنایی نوجوانان و جوانان با ارزش های دفاع مقدس، تاکید کرد: امروز که دشمنان به دنبال الگوسازی برای نسل نوجوان و جوان ما هستند، آشنايی جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس، حماسه آفرینی های شهدا و رزمندگان به ویژه شهدای دانش آموزان و الگوگيری از آنها امری ضروری است.

کد خبر 973746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha