چهارمحال و بختیاری میزبان ۱۰۱ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس است

سرهنگ ذوالفقاری گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ۱۰۱ برنامه شاخص در مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، بهره‌برداری از مستند به آن قاب سوگند، یادواره شهدای منا و بیان نقش نماز و مهدویت در دفاع مقدس از مهمترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای رژه موتوری همراه با کمک‌های مومنانه بدون حضور مردم، برگزاری دیدار ویدئو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس در دانشگاه شهرکرد و تجلیل از پیشکسوتان شاخص استانی نخستین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

 

سرهنگ ذوالفقاری تصریح کرد: تجلیل از رابطان نماز در ادارات، نهادها، مساجد و کارخانجات، افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و اجرا ویژه برنامه دفاع مقدس به مدت هفت شب از شبکه جهانبین از دیگر این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با تبریک چهل سالگی دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌ها با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و الگو قرار دادن مکتب حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

 

سرهنگ ذوالفقاری تقارن هفته دفاع مقدس با ماه صفر را فرصت مناسبی برای تبیین اهداف اسلام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ عاشورا و حماسه کربلا شکل گرفت و باید تا می‌توان در تقویت این ارزش‌ها اهتمام ورزید.

 

وی بابیان اینکه دفاع مقدس انقلاب اسلامی را تثبیت کرد و به اقتدار کشور انجامید، تصریح کرد: دفاع مقدس مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت شکل گرفت و تا زمانی که این فرهنگ را در کشور حفظ کنیم و به نسل جوان انتقال دهیم کشور خود را در برابر هجمه‌های دشمن بیمه کرده‌ایم.

 

خاطرنشان می شود: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری مشارکت ویژه ای در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح استان دارند.

 

کد خبر 973810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha