توزیع سبد کالا و لوازم التحریر بین خانواده های نیازمند

عاطفی از توزیع سبد کالا غذایی و بسته های لوازم التحریر در بین خانواده های نیازمند آستارا خبر داد.

«قربانعلی عاطفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری و در راستای کمک های مومنانه، کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) با کمک خیرین و بسیجیان پایگاه شهدای شهرک عباس آباد، ۱۲ سبد کالا غذایی و پنج بسته لوازم التحریر بین خانواده های نیازمند توزیع کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد بندر آستارا تصریح کرد: این سبدهای کالا و بسته های لوازم التحریر به ارزش ۲۵ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی به خرید کتاب برای سه دانش آموز بی بضاعت اشاره کرد و افزود: کتاب ها به ارزش ۵۵۰ هزار ریال خریداری و به دانش آموزان تحویل داده شد.

 

عاطفی از شناسایی ۱۳ دانش آموز نیازمند توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) خبر داد و گفت: ماهیانه ۵۰۰ هزار ریال جهت خرید لوازم التحریر و کرایه وسیله نقلیه به این دانش آموزان پرداخت می شود.

 

این مقام مسئول فرهنگی با اشاره به خرید لباس فرم برای ۵ دانش آموز دختر،خاطرنشان کرد: لباس های فرم به ارزش ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خریداری شده بود.

 

وی پرداخت ۱۰ میلیون ریال جهت تعمیر منزل مسکونی یک زن بی سرپرست تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) که بر اثر ترکیدگی گاز آسیب دیده بود را از دیگر اقدامات خیرانه کانون سیدالشهدا(ع) عنوان کرد و افزود: کمک یک میلیون ریالی به اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که در منطقه شونده کش روستای کانرود بخش لوندویل مشغول فعالیت بودند از اقدامات کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) است.

 

عاطفی گفت: فعالیت های کانون سیدالشهدا(ع) در زمینه اقدامات خیرانه و خداپسندانه از شهریورماه سال جاری آغاز شده و به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 973958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha