برگزاری طرح «سه شنبه های تکریم» در چهارمحال و بختیاری با حضور مجازی وزیر ارشاد

مظاهری گفت: خانواده شهیدان «سمیع و زاهدی» در سیزدهمین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم می شوند.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: خانواده شهیدان «سمیع و زاهدی» در سیزدهمین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم می شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این دیدار به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: در این دیدار خانواده شهیدان «سمیع و زاهدی» با «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام «حبیب الله ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت ویدیو کنفرانس گفتگو می کنند.

 

مظاهری گفت: نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد، استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری نیز حضور دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم شهدا به صورت هفتگی در سراسر کشور به همت کانون های مساجد برگزار می شود.

 

مدیر فهما در استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این دیدار به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت محدود برگزار می شود.

 

مظاهری افزود: در این برنامه معنوی از والدین شهیدان «سمیع و زاهدی» با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل می شود.

 

کد خبر 973965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha