۲۲۹ پروژه محرومیت زدایی در دست اقدام است

امندی تعداد پروژه های محرومیت زدایی در سال گذشته را ۴۰۰ پروژه خواند و گفت: در حال حاضر ۳۹۹ پروژه محرمیت زدایی به پایان رسیده و ۲۲۹ پروژه نیز در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس بسیج سازندگی استان زنجان در جمع خبرنگاران به اقدامات بسیج سازندگی در محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۷۶۶ پروژه محرومیت زدائی در استان زنجان اجرا شده است.

 

فرهاد امندی تعداد پروژه های محرومیت زدایی در سال گذشته را ۴۰۰ پروژه خواند و گفت: در حال حاضر ۳۹۹ پروژه محرمیت زدایی به پایان رسیده و ۲۲۹ پروژه نیز در دست اقدام است.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه ۹۹۷ گروه جهادی محله و جغرافیا محور در استان زنجان فعالیت می کنند، گفت: گروه های جهادی در بحث فرهنگی، بهداشت و سلامت، اقتصادی و بخش اشتغال وارد عرصه شده است.

 

امندی با اشاره به اینکه این گروه‌ها در بیش از ۱۰۰ روستا و منطقه محروم استان زنجان در حال فعالیت هستند، افزود: این گروه ها در رزمایش کمک مومنانه هم ورود کرده و بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی را در بین نیازمندان توزیع کردند.

 

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان ارتقاء روحیه جهادی را اولویت اصلی سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: اهداف بسیج سازندگی در قالب برنامه‌ریزی های پنج ساله و یک ساله عملیاتی می شود.

کد خبر 973969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha