هنرمندان نمایش «افلاکیان خاکی» را به تصویر خواهند کشید

مسئول بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: نمایش «افلاکیان خاکی» با حضور هنرمندان سرشناس استان در بخش جنبی نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس به تصویر خواهند کشید تا بخشی از فداکاری و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس در اذعان عموم بازخوانی شود.

«مصطفی قهرمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایش «افلاکیان خاکی» با حضور هنرمندان سرشناس استان در بخش جنبی نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس به تصویر خواهند کشید تا بخشی از فداکاری و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس در اذعان عموم بازخوانی شود.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد: نمایش میدانی امسال با محوریت عملیات کربلای 5 خواهد بود که به کارگردانی علی دانش و نویسندگی سعید نوریان از 31 شهریورماه تا 7 مهرماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: روایت بخشی از لحظه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تقدیر از خدمات مدافعان سلامت در دوران مبارزه با کرونا و کمک های مومنانه ملت ایران از جمله بخش های دیگر این نمایش خواهد بود.

 

قهرمانی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا این نمایش تحت شرایط خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان افزود: این نوع روایت گری دوران دفاع مقدس از سال 96 به صورت تلفیق نور، صدا و تصویر همراه با جلوه های ویژه در هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود و بیش از 3 هزار تماشاگر به طور روزانه از آن بازدید می کنند.

 

قهرمانی اظهار داشت: طبق سال های قبل مکان روباز با 3 هزار صندلی برای بازدید کنندگان پیش بینی شده است که قبل از نمایش محل ضدعفونی خواهد شد و تمامی افراد ملزم به استفاده ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

کد خبر 973977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha