دوران هشت سال دفاع مقدس الگوی راهبردی برای تمام عرصه های زندگی است

ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در بیانیه ای با گرامیداشت هفته دفاع مقدس آورده است: دوران هشت سال دفاع مقدس الگوی راهبردی برای تمام عرصه های زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در بیانیه ای آورده است: دوران هشت سال دفاع مقدس الگوی راهبردی برای تمام عرصه های زندگی است.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

                                                                                  بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

خاطره هشت سال نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس برگرفته از تفکر مسجدی و با روحیه و منش جهادی رزمندگان اسلام بود که با باور به عندربهم یرزقون مردانه در مقابل دشمنان تا دندان مسلحه ایستادگی کردند. 

 

صحنه دلاوری و ایثار مردمان ایران در جای جای این کشور پهناور که با توکل به خدا و تأسی به اهل بیت(ع) با دست های خالی در برابر نبردی نابرابر ایستادن و از جان، مال و تمام تعلقات خویش گذشتند هرگز فراموش شدنی نیست. 

 

ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به عنوان یکی از نهادهای مسجد محور با باور به جایگاه رفیع مسجد در تربیت و هدایت رزمندگان اسلام و تحقق پیروزی خون بر شمشیر این دهه مقدس را گرامی می دارد. 

 

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با الگوبرداری از هشت سال رشادت و دلاور مردی رزمندگان اسلام این سال ها را به عنوان راهبرد و الگو در جنبه های مختلف زندگی تلقی می کنند و برآنند که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم بار دیگر این ارزش ها را در تمام سال با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد مورد توجه و در مرتبه عمل قرار دهند.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز

 

 

کد خبر 974051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha