دشمن به دنبال کمرنگ‌ کردن فرهنگ دفاع مقدس است

آیت الله فلاحتی با تاکید بر ضرورت واکاوی دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل جدید گفت: دشمنان درصدد کمرنگ‌کردن فرهنگ دفاع مقدس هستند در حالی که آینده ما با حفظ و حراست از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که امروز(دوشنبه، ۳۱ شهریور) در سالن نیروی انتظامی برگزار شد اظهارکرد: رزمندگان در بهترین دوران طلایی انقلاب حضوری فعال داشتند و با رای خود پا به میدان مقابله با باطل گذاشتند.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: با مشاهده تاریخ بعد از اسلام و معاصر هیچ دوره‌ای از دوره‌های تاریخ بشر به زیبایی هشت سال دفاع مقدس نیست و انقلاب اسلامی پاک‌ترین حادثه تاریخ را رقم زد.
 
 
فلاحتی با اعلام اینکه دفاع مقدس افسانه و اسطوره نیست و دشمنان درصدد هستند که هشت سال دفاع مقدس را یک حادثه تلخ و تاریخی سیاه در ایران جلوه دهند تاکید کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین رزمایش اقتدار ایران را برای جهانیان به نمایش گذاشت و دشمن به دنبال سیاه جلوه دادن این انقلاب است.
 
 
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید واکاوی شود تصریح کرد: دشمنان درصدد کمرنگ‌کردن فرهنگ دفاع مقدس هستند در حالی که آینده ما با حفظ و حراست از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب رقم می‌خورد.
 
 
وی خاطرنشان ساخت: امروز باید خود را مسلح به اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس کرده و به مقابله با دشمن بپردازیم.
 
 
 
 
 
 
 

 

کد خبر 974071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha