​تقدیم ۴۰ شهید از جامعه پزشکی گلستان در دوران دفاع مقدس

کریمی گفت: جامعه پزشکی گلستان در دوران دفاع مقدس حدود ۴۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

«غلام رسول کریمی» در حاشیه نمایشگاه اقتدار چهل به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت:به فرموده پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) سلامت و امنیت دو نعمتی است که از نظر مردم پوشیده است و امروز نیز بسیج جامعه پزشکی همانند دوران دفاع مقدس در خدمت مردم است.

 

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان ادامه داد: پزشکان و پیراپزشکان در دوران دفاع مقدس در میان آتش و خون کیف پزشکی خود را برمی داشتند و برای سلامت رزمندگان جان خود را در سبد اخلاص می گذاشتند.

 

وی اضافه کرد: امروز نیز جوانان دوران دفاع مقدس و پزشکان و پیراپزشکان با روحیه جهادی و انقلابی در بحث خدمت صادقانه و خالصانه به تمامی مردم به ویژه مردم مناطق مرزی، روستایی، آسیب پذیر و کم برخوردار در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

 

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان به خدمات پزشکان و پیراپزشکان و کادر درمانی در حوادث مختلف اعم از سیل، زلزله و مبارزه با ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: جامعه پزشکی گلستان در حوادث مختلف به ویژه سیل سال گذشته و همچنین مبارزه با ویروس کرونا در خدمت به مردم در میدان بوده است.

 

وی تصریح کرد: استان گلستان در دوران دفاع مقدس حدود 40 شهید از جامعه پزشکی اعم از پزشک، پرستار، بهیار و بهورز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و اخیراً در مبارزه با ویروس کرونا نیز ارتش و دانشگاه علوم پزشکی گلستان 6 شهید را تقدیم کرده است.

 

کریمی تأکید کرد: دفاع همچنان باقی است و در این دوران باید به فرامین مقام معظم رهبری به طور ویژه توجه شود و از ظرفیت جوانان این مرزوبوم در راستای شکوفایی هر چه بهتر نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره ببریم.

 

کد خبر 974082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha