دفاع مقدس تمدن ساز و فرهنگ ساز است

زارع با بیان اینکه دفاع مقدس پایان نیافته و همچنان ادامه دارد گفت: هشت سال دفاع مقدس دوران تمدن ساز و فرهنگ ساز بود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(دوشنبه،۳۱ شهریور) در آیین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در سالن شهدای ناجا رشت اظهارکرد: امنیت امروز کشور را مدیون شهدای دفاع مقدس و مقاومت مدافعان حرم هستیم.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه چهار دهه از تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران می‌گذرد گفت: ملت ایران برای دست‌یابی به استقلال و آزادی و اجرای شریعت نبوی و اسلام ناب محمدی، علیه رژیم مستبد طاغوت  ایستادند و انقلاب کردند.

 

زارع اذعان کرد: ملت ایران با تقدیم شهدا در برابر دشمنان اسلام و انقلاب، سرافرازانه ایستادند و پیروز شدند.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی در این مدت با تهاجمات همه‌جانبه علیه این ملت و انقلاب عصیان کرد، اما با هوشیاری، وحدت و یکپارچگی ملت ایران و با مدیریت شایسته و بی‌نظیر معمار کبیر انقلاب و هدایت‌های مقام معظم رهبری  نتوانستند به اهداف شومشان دست یابند.

 

استاندار گیلان افزود: انسجام ملت ایران، ترفندهای شوم استکبار در دوران دفاع مقدس که به‌دنبال پیوند نامیمون شرق و غرب بود را شکست.

 

زارع با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس خسارت‌های بسیاری بر زیرساخت‌های کشور وارد شد اعلام کرد: دفاع مقدس، تنها، نبرد مسلحانه میهن اسلامی برای حریم آزادی و آزادگی نبود، بلکه عرصه ظهور و جلوه‌های تبلور ایمان، اخلاص و اتکا به خداوند بود.

 

وی با تاکید بر اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس دوران تمدن‌ساز و فرهنگ‌ساز بود تصریح کرد: ضلع مهم آن دوران اراده و ایمان راسخ، اعتقاد و دوراندیشی،‌ شجاعت، ایثار و فداکاری و رهبری معمار کبیر انقلاب بود.

 

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و پایان نیافته است افزود: همه سوابق تاریخی در ایران و دنیا گواه آن است که مردم ایران در برابر ظلم و ستم عقب‌نشینی نکرده‌اند.

 

زارع با بیان اینکه ملت ایران مقاومت مستمری در دفاع از حق و خاک وطن دارد تصریح کرد: نسل امروز با الگو قرار دادن دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگری و فداکاری آن دوران می‌توانند در برابر دشمنان امروز بایستند.

 

وی خاطرنشان ساخت: امروز با دوراندیشی مقام معظم رهبری و با وحدت و هم‌دلی ملت ایران، دولت و استمرار تحقق مردم سالاری دشمنان انقلاب و نظام راه به جایی نخواهند برد.

 

در پایان مراسم از تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت گیلان تجلیل شد.

کد خبر 974086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha