عناوین روزهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس عناوین روزهای این هفته اعلام شد.

«علی واحد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس عناوین روزهای این هفته اعلام شد.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: اولین روز مصادف با دوشنبه 31 شهریورماه با عنوان «اقتدار، ولایت مداری، همبستگی ملی» با محوریت نقش ولایت و رهبری در انسجام و و وحدت ملی، نمایش اقتدار و نقش نیروهای مسلج در دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: دومین روز مصادف با سه شنبه یکم مهرماه با عنوان «جوانان، سربازان، دانش پژوهی» با محوریت توجه ویژه در حوزه علم و فناوری و ایجاد زمینه حضور جوانان در عرصه دانش پژوهی است.

 

واحد اذعان داشت: سومین روز مسادف با چهارشنبه 2 مهرماه با عنوان «تولید ملی، آمادگی دفاعی، خودباوری» با محوریت توجه به نقش متعهدانه متخصصین در جهش تولید، اهمین به پدافند غیرعامل در مقابله با ترفندهای دشمن است.

 

وی بیان کرد: چهارمین روز مصادف با پنج شنبه 3 مهرماه با عنوان «شهیدان، ایثارگران، فخرآفرینان» با محوریت عطرافشانی و نثار گل به مزار مطهر شهدا، تجلیل از ایثارگران، آزادگان و جانبازان و مدافعان حرم، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا است.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان افزود: پنجمین روز مصادف با جمعه 4 مهرماه با عنوان «معنویت، خانواده، سلامت» با محوریت روز پزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت، توجه به نقشخانواده و سبک زندگی دینی، راهپیمایی خانوادگی و حضور پرشور در صفوف نماز جمعه است.

 

واحد تاکید کرد: ششمین روز مصادف با شنبه 5 مهرماه با عنوان «رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه صبر و مقاومت» با محوریت تبیین حماسه عملیات ثامن الائمه (بزگرداشت شکست حصر آبادان) و تجلیل از ایثارگران، جهادگران و رزمندگان دفاع مقدس است.

 

وی ادامه داد: هفتمین روز مصادف با یک شنبه 6 مهرماه با عنوان «بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبارستیزی» با محوریت توجه عموم به وحدت ملی و مذهبی با هدف بصیرت افزایی در مقابله با استکبار جهانی است.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: هشتمین روز مصادف با دوشنبه 7 مهرماه با عنوان «فرماندهان، عزت مداران، حماسه آفرینان» با محوریت بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس به عنوان اسوه های اخلاق، ایثار و شجاعت است.

کد خبر 974099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha