دفاع مقدس تابلویی برگرفته از همه ارزش‌ها و خوبی‌هاست

بهمن مرادنیا گفت: دفاع مقدس تابلویی برگرفته از همه ارزش‌ها و خوبی‌ها به شمار می‌رود که باید این تابلو را نگهداریم و نسل به نسل به آیندگان منتقل کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، بهمن مرادنیا استاندار کردستان امروز دوشنبه در آئین تکریم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مقاومت اعلام کرد: ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند و برای حفظ این آب و خاک شجاعانه جنگیدند و ما باید در پیشگاه آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کنیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از گنجینه عظیم دوران دفاع مقدس لازمه تقویت بُعد معنوی جامعه امروز است، افزود: استفاده از گنجینه دوران دفاع مقدس و ایثارگری‌های آن دوران به تقویت، خودباوری، ایمان و تعهد در جامعه کنونی منجر می‌شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس کارهای ارزشمندی صورت گرفته است که همگی از وفاداری و ایمان  به خدا و ایثارگری نشات گرفته و باید این کارهای ارزشمند همچون تابلویی زیبا ماندگار شود.

 

 

استاندار کردستان گفت: رسالت ما این است که این تابلو را به زیبایی نگهداری کنیم و آن را نسل به نسل به آیندگان هدیه کنیم که روزی جوانان ما چگونه در برابر تمام استکبار جنگیدند.

 

 

مرادنیا با اشاره به اینکه تمام دفاع مقدس عشق و ایمان بوده است، گفت: ما باید دنبال رو راه شهیدان دفاع مقدس باشیم به خود ببالیم و بنازنیم که از نسل انقلاب هستیم.

کد خبر 974142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha