پیروی از خط مقام معظم رهبری رمز صلابت ایران است

سردار جهانبخش کرمی پیروی از خط مقام معظم رهبری را رمز صلابت ایران خواند و گفت: مردم امروز حد بین حق و باطل را شناخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از خانواده های شهدا اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس نقطه عطف جمهوری اسلامی است.

 


سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه در این جنگ باطل مقابل حق ایستاد، ادامه داد: این جنگ برای خاموش کردن ندای انقلاب برپا شده بود.

 


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن جنگ روانی بر علیه ایران برپا کرده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی مورد موشک باران فرهنگی قرار گرفته ‌است.

 


وی خاطرنشان کرد:  مردم ایران با آگاهی خود در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کردند، اضافه کرد: مردم ایران گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و همین رمز پیروزی انقلاب است.

 


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان پیروی از خط مقام معظم رهبری را رمز صلابت ایران خواند و گفت: مردم امروز حد بین حق و باطل را شناخته‌اند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این مراسم به مشکلات کشور در دوران جنگ اشاره کرد و گفت: باید نسل جوان را با فلسفه جنگ آشنا کرد.

 


آیت‌الله علی خاتمی با اشاره به اینکه ایران آغازگر جنگ نبود، گفت: ایران در هشت سال از مرزهای خود دفاع کرده است.

 


به گفته وی، نسل جدید انقلاب باید بداند ایرانیان در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن نداد.

کد خبر 974223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha