برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس در  دارالتحفیظ «الهادی (ع)»

عزیزی نیا گفت: یادواره شهدای دفاع مقدس با گرامی داشت «سردارشهید ابراهیم ایل» در مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» جهرم برگزار می شود.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت کانون شهدا و رهبری موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، با عنوان یادواره شهدای دفاع مقدس در این موسسه قرآنی برگزار می شود.

 

مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» افزود: روایتگری «ناصر کاتبی» رزمنده دوران دفاع مقدس و مرثیه خوانی «فرشید میرزایی» از جمله برنامه های این یادواره شهدا است.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با حضور خانواده «سردار شهید ابراهیم ایل» همراه است، بیان کرد: بازگویی خاطرات این شهید دفاع مقدس از دیگر برنامه های این یادواره شهدا در موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» است.

 

عزیزی نیا خاطرنشان کرد: این برنامه ساعت 16 و نیم تا18 روز دوشنبه 31 شهریورماه در گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری «کرونا» در این آیین یادواره شهدا، از عموم شهروندان برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

کد خبر 974225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha