پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

لقمانی مقدم از پرداخت ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ویروس در شهرستان آستارا خبر داد.

«کامبیز لقمانی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: از ابتدای اعطای تسهیلات تاکنون به یک هزار و ۳۰۰ پروانه با بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ثبت نامی تسهیلات بانکی اعطا شده است.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در شهرستان پرداخت شده است، افزود: بانک ملی در پرداخت تسهیلات بانکی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا رتبه نخست را دارد و بانک های ملت و صادرات نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه کمترین تعداد و میزان پرداختی مربوط به بانک رفاه است، تصریح کرد: در صورتی که بانک و یا موسسه ای مشکلی در پذیرش و پرداخت به علت نقص در فرایندهای اداری دارد، فرمانداری آستارا آماده پیگیری مشکل از مسئولان استانی است.

 

لقمانی مقدم در ادامه از سه بانک ملی، ملت و صادرات به جهت همکاری، پیگیری حل مشکلات و اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تقدیر و تشکر کرد.

 

معاون فرماندار بندر آستارا خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از کسب و کار های آسیب دیده از کرونا مصوب هیات وزیران، تعداد ۹ بانک و ۲ موسسه مالی غیربانکی نسبت به تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات اقدام کرده اند.

 

لقمانی مقدم از صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا خواست جهت ثبت نام به سایت وزارت تعاون مراجعه و در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 974226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha