کمبود شدید نیرو در ادارات شهرستان خوسف

شفیعی با بیان اینکه کمترین نیرو را در بین شهرستان خراسان جنوبی، ادارات خوسف دارند، گفت: کمبود نیرو در ادارات مدیران را بسیار اذیت می کند، همین مسئله فرماندار جدید خوسف را نیز رنج خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف،« محمد شفیعی» فرماندار سابق شهرستان خوسف امروز (31 شهریور) در شورای اداری این شهرستان و مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خوسف ضمن قدردانی از تمامی روسای ادارات شهرستان خوسف، اظهار داشت: در شرایط  کرونایی قصد ندارم گزارش عملکرد ارائه دهیم ولی معتقدم مردم بهترین قضاوت کنندگان نسبت به عملکرد مسئولان هستند.

 

فرماندار سابق خوسف با تاکید بر اینکه برای خدمات دهی حتما کوتاهی هایی شده است، ادامه داد: اگر بگویم کوتاهی در کار نبوده درست نیست قطعا کوتاهی صورت گرفته است ولی با اعتبارات میلیونی شهرستان نمی توان کارهای بیشتری انجام داد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان خوسف دهمین و یازدهمین شهرستان به لحاظ دریافت اعتبارات استانی است، تصریح کرد: تلاش کردیم تا برای توسعه شهرستان قدم هایی برداشته شود ولی مردم همواره در تنگنا و فشارهای اقتصادی در کنار دولت بوده اند و همین مقوله سبب شده تا انگیزه برای کار کردن بیشتر را داشته باشیم.

 

فرماندار خوسف ضمن قدردانی از تلاش های استاندار خراسان جنوبی، بیان کرد: اگر اعتباری برای شهرستان تعیین و افزایش داشت به دلیل پیگیری های استاندار بود، همچنین رسانه ها و خبرنگاران با معرفی درست ظرفیت های شهرستان به توسعه این شهرستان کمک کردند.

 

شفیعی با بیان اینکه کمتری نیرو را در بین شهرستان استان خراسان جنوبی، مربوط به ادارات شهرستان خوسف است، خاطرنشان کرد: کمبود نیرو در ادارات مدیران را بسیار اذیت می کند، همین مسئله فرماندار جدید خوسف را رنج خواهد داد.

 

 

کد خبر 974307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha