دوران دفاع مقدس ثابت کرد تکیه بر توان داخلی راه‌حل برون رفت از مشکلات است

لیلی‌زاده گفت: دوران دفاع مقدس به ما ثابت کرده است که با تکیه بر توان داخلی و تفکر بسیجی و جهادی می‌توانیم نیازهای عمده خود را در کشور مرتفع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمدرضا لیلی‌زاده» امروز (دوشنبه ۳۱ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های نقش‌آفرینی ملت ایران است که هنوز ناگفته‌های زیادی برای آن وجود دارد لذا حفظ آثار دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعدی ضروری است.

 

فرمانده سپاه ناحیه دزفول تصریح کرد: لازم است با برنامه‌ریزی‌های مناسب همواره فداکاری‌های رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان و نسل‌های آینده منتقل کنیم.

 

وی تقویت اعتماد به نفس، خودکفایی و ایجاد حس خودباوری در بین جوانان را از مهم‌ترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس برشمرد و عنوان کرد: دوران جنگ تحمیلی به ما ثابت کرد که می‌توان با تکیه بر توان داخلی و با تلاش مضاعف و تفکر بسیجی و جهادی نیازهای عمده و مهم کشور را در داخل تامین کرد.

 

لیلی‌زاده اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس حتی اجازه و توان خرید سیم خاردار را هم نداشتیم اما در حال حاضر با تکیه بر حس خودباوری و تفکر ایرانی موشک‌های نقط زن دقیق را در داخل کشور تولید می‌کنیم.

 

وی از اجرای ۵۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول خبر داد و افزود: برگزاری کنگره شعر استانی گلواژه‌های حماسه با همکاری بسیج هنرمندان، برگزاری مسابقه نقاشی به صورت مجازی توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، برپایی رژه موتوری توسط حوزه‌های مقاومت بسیج روستایی و شهری، برگزاری مجالس شبی با شهدا و عزاداری ایام ماه صفر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا باحضور پاسداران و مدیران شهرستان از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه دزفول به مناسبت هفته دفاع مقدس است که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه دزفول برپایی ایستگاه‌های سلامت توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی، نواختن زنگ دفاع مقدس توسط بسیج دانش‌آموزی، برگزاری یادواره شهدای ترور، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، فضاسازی سه بعدی از نمادهای مقاومت در سطح شهرستان، خاطره‌گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برنامه‌های زنده رادیو دزفول، فضاسازی ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس به عنوان دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس نام برد و یاد آور شد: ترند کردن جهانی شعار محوری «ما قوی هستیم» در توییتر به منظور فعالیت گسترده در فضای مجازی و مقابله با جنگ نرم دشمن امسال به صورت گسترده برگزار می‌شود.

 

کد خبر 974319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha