ضرورت توجه به ۲  رودخانه اروند و بهمنشیر

کوراوند بر لزوم توجه به ۲ رودخانه اروند و بهمنشیر تاکید کرد و گفت: یکی از این رودخانه‌ها در شمال و دیگری در جنوب آبادان واقع شده که این نعمتی خدادادی است، اما شاید سهل‌انگاری ما سبب شده تا از این نعمات استفاده بهینه و درستی صورت نگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند،«حمید کوراوند» امروز (دوشنبه 31 شهریور) در آئین آغاز عملیات پروژه ساحل‌سازی بهمنشیر، ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: از همه مرزبانان و سربازان میهن عزیزمان که از امنیت و آسایش مردمان این سرزمین دفاع می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم، همچنین سپاسگذار سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم که بی‌نام و نشان جانفشانی می‌کنند تا مردم و این سرزمین اقتدارشان حفظ شود.  

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان پروژه ساحل‌سازی بهمنشیر را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: آبادان به لحاظ جغرافیایی در میان دو رودخانه اروند و بهمنشیر قرار گرفته که یکی از آنها در شمال و دیگری در جنوب شهر واقع شده است و این نیز نعمتی خدادادی است که خداوند به مردم این شهر هدیه داده اما شاید سهل‌انگاری ما سبب شده تا از این نعمات استفاده بهینه و درستی به نفع مردم صورت نگیرد.

 

وی تصریح کرد: هرگاه پروژه‌ای در آبادان رونق عملیاتی بگیرد به ویژه اگر در مناطق با اصالتی همچون سده، جمشیدآباد و الوانیه باشد نخستین تاثیر آن برای مردم، عمران و آبادانی، افزایش ارزش افزوده، توسعه فضای سبز، تفریحی و گردشگری در این مناطق است.

 

کوراوند با بیان اینکه امیدواریم شاهد اجرای پروژه‌های بیشتری در سطح شهر آبادان باشیم تاکید کرد: با همراهی و کمک نمایندگان، فرماندار و شهردار در آتیه‌ای نزدیک پروژه ساحل‌سازی اروند را کلید می‌زنیم.

 

وی اضافه کرد: توجه به 2 رودخانه اروند و بهمنشیر می‌تواند برای شهر موثر و مفید باشد و لذا انتظارمان همراهی مسئولان ذیربط در این باره است.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از شهرداری خواست نظارت بر حسن انجام و اجرای پروژه ساحل‌سازی بهمنشیر را در دستور کار خود قرار دهند و بیان کرد: امیدواریم با نظارت دقیق این پروژه به عاقبت و مشکلاتی که برخی از پروژه‌های انجام شده در سال‌های گذشته در فاز 2 و ذوالفقاری گرفتار شدند، مبتلا نشویم و بتوانیم با انجام درست امور علاوه بر کمک به توسعه آبادان در جهت جلب رضایتمندی شهروندان نیز بکوشند.

 

کد خبر 974355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha