برگزاری مراسم تجلیل از شهدای گمنام با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

رضا زاده گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از شهدای گمنام در دانشگاه علوم قرآنی با همکاری مسجد «نور» شیراز و حضور ۳۰ نفر از هیئت «متحده فاطمیون» این مسجد برگزار شد.

«سیده مریم الشریعه رضا زاده» با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از شهدای گمنام با مشارکت مسجد و آرامگاه «نور» شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز،  گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، روز گذشته (دوشنبه 31 شهریور) مراسم تجلیل از شهدای گمنام در دانشگاه علوم قرآنی شیراز با همکاری مسئول امور بانوان این دانشگاه، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی فارس و مسئول هیئت «متحده فاطمیون» برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: این مراسم که با حضور 30 نفر از هیئت «متحده فاطمیون» برگزار شد ساعت هفت و نیم صبح با قرائت زیارت عاشورا و مداحی آغاز و سپس با گلباران و گلاب شویی آرامگاه 2 شهید گمنام ادامه یافت.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: در این مراسم بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان به عنوان عامل موثر در تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در نسل ها تاکید و از «محمد تقی بنایی»، نیروی جانباز این دانشگاه نیز تجلیل شد و  در پایان این مراسم، از شرکت کنندگان به صرف صبحانه پذیرایی به عمل آمد.

کد خبر 974461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha