نواختن زنگ ایثار، مقاومت و پیروزی توسط رییس بنیاد شهید کشور در کرمان+ تصاویر

همزمان با نخستین روز از مهرماه زنگ ایثار، مقاومت و پیروزی توسط رییس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور از جوار مزار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سعید اوحدی؛ سه شنبه(اول مهر) در نواختن زنگ ایثار، مقاومت و پیروزی در جوار مزارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به آیه " ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون" گفت: اگر باور داریم شهدا زنده اند، گلزارهای شهدای قطعه ای از بهشت روی زمین هستند.




رییس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور در جوار مزار شهید سلیمانی در دومین روز اربعین دفاع مقدس تصریح کرد: گرچه حاج قاسم در دل همه کشور و مدافعان و مظلومین و جبهه مقاومت جای دارد اما باز حاج قاسم منتسب به اینجا است و بوی حاج قاسم ها به مشام می رسد.





وی ادامه داد: زنگ ایثار با رویکرد تاسی از مکتب حاج قاسم نواخته شد و امیدواریم بتوانیم از وفاداری حاج قاسم به ولایت، تواضع در برابر خانواده شهدا و...درس بگیریم که اگر درس گرفتیم قطعا" رضایت حاج قاسم را هم به دست آوردیم.

 



اوحدی با اشاره به حدیث قدسی مبنی بر اینکه خداوند خود می فرماید من جانشین شهید در خانواده او هستم؛ تصریح کرد: برای هیچ جایگاهی خدا با این صراحت خود را جانشین معرفی نکرده لذا در کنار خانواده شهدا بودن یعنی در محضر حق قرار گرفتن و کسی که دل خانواده شهید را بدست آورد رضایت خدا را به دست آورده و کسی که موجب خشم آنان شد سخط الهی را فراهم کرده است.

 

 

گفتنی است، امضای تفاهمنامه تامین زمین، ساخت مسکن برای دو هزار ایثارگر و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای هزار و ۲۰۰ نفر ایثارگر، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از جمله برنامه های سفر یک روزه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کرمان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 974476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha