اقدامات سپاه در محرومیت زدایی موثر است

سردار بوعلی گفت: اقدامات سپاه را در محرومیت زدایی موثر دانست و گفت: سپاه دارای نقش تسهیل کننده امور در ارتباطات بین دستگاهی است و موجب محرومیت زدایی در حوزه های عمرانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (سه شنبه 1 مهر) در دیدار با مدیر عامل شرکت برق فارس گفت: برای کسب موفقیت در جامعه نیاز به هم افزایی و تعامل تمامی سازمان های استان داریم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در این میان، تعامل بسیج و سپاه با سازمان ها نقش موثری در کمک به مسئولین دارد و موجب تسریع خدمات رسانی به مردم دارد.

وی اضافه کرد: هم افزایی یک ضرورت غیر قابل انکار است و سپاه می تواند از تجارب مطلوب خود برای کمک و خدمت به مردم مناطق محروم و کم برخوردار استفاده مطلوبی داشته باشد.

سردار بوعلی نقش اقدامات سپاه را در محرومیت زدایی موثر دانست و گفت: سپاه دارای نقش تسهیل کننده امور در ارتباطات بین دستگاهی است و موجب محرومیت زدایی در حوزه های عمرانی شده است.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: ۲۲ قشر تخصصی بسیج در استان فارس فعال هستند که با تعامل با شرکت برق منطقه ای استان فارس می توانند در انجام اقدامات مهندسی و عمرانی نقش تسهیل کننده داشته باشند.

سردار بوعلی تصریح کرد: شرکت برق منطقه ای فارس برای تامین و انتقال برق پایدار تلاش مطلوبی می کند و در حوزه عبور از روزهای گرم تابستانی و اوج مصرف، موثر عمل کرده است.

«غلامرضا نصیری»، مدیر عامل برق منطقه ای فارس نیز در این دیدار گفت: استفاده از روحیه جهادی بسیج و سپاه در سال جهش تولید برای محرومیت زدایی در اولویت های شرکت برق منطقه ای استان قرار دارد.

کد خبر 974564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha