برگزاری شب شعر امتداد با محوریت دفاع مقدس

مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران گفت: شب شعر امتداد با محوریت دفاع مقدس ویژه طلاب برادر و خواهر استان تهران به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «روح الله عبداللهی» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همخوانی این ایام با ماه محرم حسینی،  شب شعر "امتداد" دفاع مقدس از فرهنگ حسینی عاشورا ویژه طلاب استان تهران توسط سازمان تبلیغات اسلامی و مدرسه راهبری علم و عمل برگزار می شود.


وی افزود: طلاب می توانند آثار خود را به دبیرخانه شب شعر در قالب فایل تایپی به شماره 09391003978 و یا با شناسه  @elm_o_aamal در شبکه های مجازی ارسال کنند.


مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران خاطر نشان کرد: آثار برگزیده در شب شعر "امتداد" علاوه بر دریافت جوایز نقدی در حضور اساتید برجسته شعر آئینی و ادبیات مقاومت توسط برگزیدگان اجرا می شود.


مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مهلت ارسال آثار توسط طلاب خواهر وبرادر استان تهران به دبیرخانه این مسابقه تا یکم مهر ماه سال جاری خواهد بود.


وی یادآور شد: آثار ارسال شده از دوم تا پنجم مهر ماه امسال داوری خواهند شد و در روز ششم مهر ماه، برگزیدگان معرفی می شوند.


 سی و یكم شهریور سال 1359رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز كرد كه تا سال 67 ادامه یافت.


به مناسبت بزرگداشت مجاهدت ها و ایثار رزمندگان ایران اسلامی، در تقویم رسمی كشورمان از سی و یكم شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

کد خبر 974566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha