دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با خانواده شهیدان مزیدی

خبرگزاری همزمان با هفته دفاع مقدس و برگزاری « سه شنبه های تکریم»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با خانواده شهیدان مزیدی دیدار و گفت وگو کرد. :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با هفته دفاع مقدس و برگزاری مراسم « سه شنبه های تکریم» ویژه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به همراه تعدادی از کارشناسان این ستاد پیش از ظهر امروز با خانواده شهیدان مزیدی دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام سالاری در این نشست گفت: دیدار با خانواده شهدا قوت قلبی به ما می دهد تا بتوانیم در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد بهتر عمل کنیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته دقاع مقدس گفت: این هفته به عنوان زمانی برای تبیین بیشتر دفاع مقدس برای نسل جوان است و بایستی بتوانیم نسل جوان امروز با با این آرمان های شهدا و انقلاب بیشتر آشنا کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: برنامه سه شنبه های تکریم یکی از برنامه های ستاد هماهنکی کانون های مساجد کشور است که به مدت 14 هفته تا دفاع مقدس برگزار می شود و هفته گذشته نیز ما میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودیم و از خانواده شهید پرنیان قدردانی کردیم.

برادر شهیدان مزینی نیز در این مراسم گفت: با توجه به نامگذاری کانون فرهنگی هنری مسجد به عنوان شهیدان مزیدی سعی کرده ایم فعالیت های خود را در محور ایثار و شهادت سوق دهیم و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه بدهیم.

وی بیان کرد: ویژگی هر دو شهید شجاعت آنها بود که در صورت پذیرفت مسئولیت با تمام وجود برای اتمام آن تلاش می کردند.

در پایان این مراسم نیز از برادر شهیدان مزیدی قدردانی شد.

لازم به ذکر است، شهید محمدحسین مزیدی در تاریخ اول آبان ماه 1338 در یزد به دنیا آمده و در تاریخ 20 اردیبهشت 1361 در عملیات بیت المقدس خرمهشر به شهادت رسیده است و شهید محمد رضا مزیدی نیز در تاریخ اول دیماه 1345 در یزد به دنیا آمده و در تاریخ 23 اسفندماه 1363 در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسیده است که بدن او پس از ۱۴ سال شناسایی شد.

کد خبر 974568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha