الگوی دفاع مقدس برای امروز دفاع از سلامت مردم است

صدر با تأکید بر این که الگوی دفاع مقدس برای امروز دفاع از سلامت مردم است، گفت: همانطور که آن روز خبرنگاران و اصحاب رسانه با پشتیبانی خبری خود توانستند مایه دلگرمی رزمندگان باشند، امروز هم باید موجب تزریق امید به کادر درمان باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید هاشم صدر» در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با مسؤولان واحد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی که پیش از ظهر امروز(سه شنبه 1مهر) در سالن امام علی(ع) این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به هفت ماه تلاش گسترده برای مهار کرونا ویروس خاطرنشان ساخت: جا دارد که از اصحاب رسانه در این زمینه تقدیر و تشکر داشته باشیم که انصافا همکاری خیلی خوبی با ما داشتند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: ما در این نشست نمی خواهیم صرفا حرفمان را به گوش مدیران برسانیم بلکه تلاش می کنیم با تعاملات بهتری که خواهیم داشت از این گردنه سخت عبور کنیم به ویژه این که فصل سرما را در پیش داریم و کرونا تهدیدات خود را جدی تر خواهد کرد.

 

وی با اشاره به لزوم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گسترده تر در ارتباط با شیوع کرونا خاطرنشان ساخت: باید با کارهای جدید رسانه ای به گونه ای تلاش کنیم تا حرفمان در جان ها اثر بگذارد و قابل پذیرش باشد تا باور کنند در چه شرایط سخت و نابهنجاری قرار داریم.

 

صدر با تأکید بر ضرورت آموزش درست مسائل بهداشتی به ویژه برای کودکان از سوی رسانه ها خاطرنشان کرد: ما دست یاری به سوی اصحاب رسانه دراز می کنیم تا به هر صورتی که می‌توانند کمک کنند تا بتوانیم این ویروس را شکست داده و به زندگی های عادی خود برگردیم.

 

وی بیان داشت: الان در هفته دفاع مقدس هستیم دقیقا 40 سال پیش در چنین ایامی مبارزه و دفاع نظامی با یک دشمن مهاجم شروع شد که علاوه بر افرادی که در خط مقدم بودند، خیلی از افراد نیز همچون خبرنگاران و عکاسان وظیفه پشتیبانی از نیروهای مسلح را برعهده داشتند، امروز نیز دقیقا همین مسأله در دفاع ما برابر کرونا معنا پیدا کرده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر این که کادر درمان خسته ما نیازمند به حمایت ودیده شدن هستند، گفت: همانطور که می دانید هر روز حداقل یک نفر از اعضای کادر درمانی ما به ویروس کرونا مبتلا می‌شود و این کار را برای آینده سخت تر می‌کند.

 

وی در پایان یادآور شد: هرچند به لطف خدا تا به امروز شهید راه سلامت نداشته ایم ولی کادر درمانی ما به دلیل شیوع دوباره کرونا خسته شده اند و نیازمند تزریق امید و دلگرمی از سوی مردم هستند که این وظیفه اصحاب رسانه است تا در این زمینه نیز به ما کمک کرده و باری از دوش ما بردارند.

کد خبر 974719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha