رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۵ هزار بسته نوشت افزار در قالب ترویج مکتب حاج قاسم

نوشت افزارها در مدارس مناطقِ شناسایی شده در سراسر استان به ویژه نقاط محروم و حاشیه توزیع می شود که شامل کیف با نمادی از مکتب حاج قاسم و جملاتی از رهبری و شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، سه شنبه(اول مهر) در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه با اشاره به توزیع ۵ هزار بسته لوازم التحریر با مشارکت بانک رسالت گفت: فاز دوم توزیع کمک های مؤمنانه، طی سه مرحله در دهه ولایت و دهه اول محرم انجام شد و دهه آخر صفر نیز انجام می شود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مابین دهه اول محرم و دهه آخر صفر هم کمک های مؤمنانه در قالب نوشت افزار با مشارکت بانک رسالت امروز و نیز «کمک های مؤمنانه نیروهای مسلح استان» به صورت مشترک فردا انجام می شود که همه اینها در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام توزیع می شود.

 

 

وی ادامه داد: نوشت افزارها در مدارس مناطقِ شناسایی شده در سراسر استان به ویژه نقاط محروم و حاشیه توزیع می شود و ارزش هر بسته ۱۳۰ هزارتومان و جمع ریالی مجموع آن ۶۵۰ میلیون تومان و شامل کیف با نمادی از مکتب حاج قاسم و جملاتی از رهبری و شهید سلیمانی در قالب ترویج مکتب حاج قاسم در گام دوم است.

 

 

سردار معروفی بیان کرد: در هر کیف یک جعبه مدادرنگی ۱۲ تایی ۵ عدد دفترچه، پاک کن، تراش و خودکار قرارداده شده که از فردا توزیع می شود و از مجموعه بانک رسالت به واسطه همت انقلابی و رویکرد جهادی با نگاه به فرمایشات ولایت تشکر می کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه امسال پیاده روی اربعین برگزار نمی شود زیرا مقام معظم رهبری فرمودند هرچه ستاد کرونا بگوید و این فرمایش رهبری فتوا است؛ افزود: مردم می توانند انفاق های خود را در قالب کمک های مؤمنانه انجام دهند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: روز اربعین نیز مانند عاشورا و با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم عزاداری در گلزارشهدای کرمان برگزار می شود.



 

مصطفی عسکری، سرپرست بانک رسالت استان کرمان هم اظهار داشت: کاری که انجام شده به همت اعضای شبکه توسعه اجتماعی این بانک است و امیدواریم آخرین مرحله نباشد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 974721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha