خانواده‌های شهدا باید پیام‌رسان و مبلغ خون شهدا باشند

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور با بیان اینکه خانواده شهدا امروز رسالتی همچون رسالت حضرت زینب (س) را بر عهده دارند گفت: خانواده‌های شهدا باید پیام‌رسان و مبلغ خون شهدا باشند تا راه آنان برای همیشه ادامه‌دار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور» ظهر امروز (سه‌شنبه ۱ مهر) به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهید ابراهیم چمن‌آرا و شهیدان عاتی و عقیل بچاری‌زاده اظهار کرد: ما هر چه افتخار داریم به خاطر فداکاری و جانفشانی شهدای والامقام است.

 

امام جمعه آبادان هدف از این بازدیدها را ارتباط و اتصال میان نسل اول و چهارم انقلاب و نیز انتقال و حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس دانست و افزود: ما مرهون خون شهدا هستیم؛ در دوران دفاع مقدس همه جهان در مقابل ما صف‌آرایی کردند ولی به همت رزمندگان و شهدای والامقام کشورمان از دست اجانب محفوظ ماند.

 

وی با بیان اینکه خانواده شهدا امروز رسالتی همچون رسالت حضرت زینب (س) را بر عهده دارند یادآور شد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا باید پیام‌رسان و مبلغ خون شهدا باشند تا راه آنان برای همیشه ادامه‌دار باشد.

 

کد خبر 974815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha