لزوم پیگیری مشکلات  اینترنت و اتصال به شبکه شاد

سیدمحمدی بر پیگیری مشکلات در حوزه اینترنت و اتصال به شبکه شاد و کاهش مشکلات در این فضا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» امروز(سه‌شنبه، 1مهر) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: عزت و اقتدار و توسعه کشور عزیزمان مرهون رشادت‌ها و ایثار و فداکاری رزمندگان، شهدا و ایثارگران است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید با شرایطی متفاوت افزود: قطعا فرهنگیان تمام تدابیر لازم را برای کلاس‌های حضوری و غیرحضوری دانش‌آموزان اندیشیده‌اند تا فرزندان این مرز و بوم در صحت و سلامتی تحصیل خود را ادامه دهند.

 

وی با تاکید به فراهم کردن بستر لازم برای تداوم امر آموزش و تربیت گفت: قطعا آموزش تعطیل پذیر نیست اما حفظ سلامتی دانش‌آموزان در اولویت همه مسئولان آموزش و پرورش قرار دارد.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه خوشبختانه بستری فراهم شده تا با کمترین مشکل امر تداوم اموزش به کار خود ادامه دهد تصریح کرد: با توجه به اینکه با آغاز سال تحصیلی خانواده‌ها نگران فرزندانشان هستند، اگر چه این نگرانی‌ها به حق است اما اولیا نگران نباشند زیرا هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که ارتباط بین مدرسه و خانه بیش از پیش باشد و اولیا کمک‌کار دانش‌آموزان در امر آموزش و تربیت باشند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر آموزش و یادگیری در فضای مجازی، صدا و سیما و یا حضور در مدرسه است، اولیا نیز باید در آن سهم و نقش داشته باشند اظهار کرد: با توجه به اینکه مدارس در طول روز ضدعفونی می‌شوند، دانش‌آموزان می‌توانند به نوعی تحت زمان‌بندی و بر اساس نظر مدیر و اولیای مدرسه در مدرسه حضور پیدا کنند.

 

سیدمحمدی با اشاره به پیگیری مشکلات در حوزه اینترنت و اتصال به شبکه شاد و کاهش مشکلات در این فضا افزود: انتظار است اولیا پیگیر امر آموزش دانش آموزان از خانه باشند و ارتباط متقابل و مستمری با مدرسه و معلم برقرار باشد.

 

 

کد خبر 974858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha