طرح سه‌شنبه‌های تکریم به همت اعضای کانون زینبیه(س) برگزار شد

وحدانی گفت: طرح سه‌شنبه‌های تکریم به همت اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار با حضور در گلزار شهدای ماسال برگزار شد.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور آغاز شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار صومعه سرا افزود: در همین راستا کانون‌های مساجد هر شهرستان هم هر هفته سه‌شنبه اقدام به حضور در گلزار شهدا و یا منزل یکی از خانواده‌های معزز شهدا می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه اکنون برای چندمین هفته متوالی این طرح در کانون زینبیه(س) ارجایی شده است گفت: امروز(سه‌شنبه، 1مهر) در قالب این طرح گلزار شهدای ماسال حضور پیدا کرده و با آزمان‌های شهدا تجدید بیعت و فاتحه‌ای نثار روح پاکشان کردیم.

 

وحدانی با اشاره به اینکه این طرح جریان‌سازی فرهنگی خوبی در تکثیر فرهنگ ایثار و شهادت در کشور کلید زده است تصریح کرد: اعضای کانون از این طرح استقبال کرده‌اند، زیرا این طرح منظم و طی برنامه مشخص در حال انجام است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: سه شنبه‌های تکریم دلاوری ‌های شهدا را برای مردم به ویژه جوانان بازگو می‌کند.

کد خبر 974862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha