مسئولان باید خود را وقف ملت ایران و اسلام کنند

سرلشکر رضایی گفت: دولتمردان برای ماندگاری دفاع مقدس و ادبیات پایداری مقاومت باید خود را وقف مردم کنند و راه شهدا را ادامه دهند.

«سرلشکر محسن رضایی» با حضور در شهرستان آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه برای ماندگاری دفاع مقدس و پایداری ادبیات مقاومت باید دولتمردان خود را وقف مردم کنند اظهار کرد: یکی از پیام‌های مهم دفاع مقدس این است که مسئولان باید خود را وقف ملت ایران و اسلام کنند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بدون وقف کردن ما نمی‌توانیم تحولات بزرگ در ایران به وجود آوریم افزود: شهیدان قاسم سلیمانی، مهدی باکری و دیگر شهدا خود را وقف کردند و دولتمردان ما نیز باید راه آنها را ادامه دهند.

 

رضایی به تاثیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در میان جوانان و نسل جدید اشاره کرد و ادامه داد: تاریخ دفاع مقدس دانشگاه بسیار بزرگ و واقعی است، درس‌های این دانشگاه واقعی است و همه اقشار مختلف جامعه می‌توانند از دل دفاع مقدس برای آینده زندگی خود بهره بگیرند و استفاده کنند.

 

وی بر لزوم جلوه‌گری و الهام‌بخشی جوانان از سوی موسسات، بنیادها، موزه‌های حفظ و آثار فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و یاد آور شد: موزه‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید از نظر تصویر، متن و تکنیک‌، حس انتقال فرهنگ دفاع مقدس به خوبی تجلی پیدا کند و جوانان و نسل جدید بتوانند از این‌ آثار الگو بگیرند.

 

کد خبر 974888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha