مثبت شدن تست کرونای یک دانش آموز در آران و بیدگل

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از مثبت شدن تست کرونای یک دانش آموز در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به روند افزایش بیماران کرونایی در شهرستان آران وبیدگل مراکز درمانی برای بستری و درمان بیماران کرونایی آماده سازی شده اند.

دکتر «اعظم باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: امسال در حالی یاد و نام  شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم که سپید پوشان عرصه سلامت نزدیک به هشت ماه است که بی وقفه و فداکارانه در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا مجاهدت می کنند و چه عزیزانی که در این راه جان خود را نثار راه سلامت و نجات هم وطنان خود کرده اند. 

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل افزود: با توجه به روند افزایش بیماران کرونایی در شهرستان آران وبیدگل مراکز درمانی شهرستان آران و بیدگل برای بستری و درمان بیماران کرونایی آماده سازی شده اند.

 

باقری در ادامه از فعال شدن مجدد بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل جهت بستری بیماران کرونایی در روزهای آتی خبر داد و بیان داشت: تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات به بیماران اندیشیده ایم که اگر رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی نگیریم کرونا همچنان مثل اوایل قربانی می گیرد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین گروه سنی ابتلا به کرونا، والدین دانش آموزان هستند و بیش از ۷۰ درصد بیماران با تست مثبت کرونا در شهرستان طی ده روز اخیر دارای یک فرزند دانش آموز بوده اند.

 

باقری افزود: با توجه به فوق مسری بودن بیماری از یک طرف و بازگشایی مدارس از طرف دیگر، مهم ترین راه پیشگیری از شیوع مجدد کرونا استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات غیر ضروری توسط بزرگسالان است.


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: امروز شاهد مثبت شدن آزمایش تست کرونای یک دانش آموز در آران و بیدگل بودیم اگر چه اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است اما از والدین و اولیای مدارس خواهشمندیم مدارس و کلاس های شلوغ را به صفر برسانند و تا آنجا که می شود مکانیسم های آموزش غیرحضوری را فعال سازند موضوعی که متاسفانه در شهرستان ما کمتر استفاده می شود./

کد خبر 974932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha