برگزاری همایش «دخیل بستگان چادر خاکی» در جهرم

کریمی از برگزاری آیین دومین سالگرد تدفین شهید گمنام در «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» با عنوان «دخیل بستگان چادر خاکی» در جهرم خبرداد.

«محمد کریمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: دلاورمردی های این جان برکفان در طول دوران درخشان دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

مسئول روابط عمومی «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» افزود: دوران دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و این مهم باید نسل به نسل بازگو شود تا برای همیشه در تاریخ کشورمان جاودانه باقی بماند.

 

وی گرامی داشت هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بیان دستاوردهای آن دوران درخشان عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهیدانی است که مخلصانه پا به عرصه نبرد علیه دشمنان گذاشتند و در این راه نیز جان خود را تقدیم انقلاب و نظام کردند.

 

کریمی لزوم اجرای برنامه های مختلف در راستای احیا و زنده نگه داشتن رشادت های رزمندگان و شهدای نظام اسلامی را ضروری دانست و تصریح کرد: در این راستا و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس آیین های مختلفی از سوی «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» در حال اجرا بوده است.

 

وی از برگزاری همایش «دخیل بستگان چادر خاکی» در «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» خبر داد و گفت: این برنامه به منظور تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی و یادواره دومین سالگرد تدفین شهید گمنام در «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)»، ادامه داد: همچنین در این برنامه یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد پاسدار «شهید حاج قاسم سلیمانی»، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت گرامی داشته می شود.

 

وی به زمان برگزاری برنامه «دخیل بستگان چادر خاکی» اشاره کرد و گفت: این یادواره شهدا، روز چهارشنبه از ساعت 19 و 30 دقیقه در جوار مقبره شهید گمنام «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» با سخنرانی «لطف الله یداللهی» رزمنده دفاع مقدس و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار می شود.

 

کریمی از عموم شهروندان برای شرکت در این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی دعوت کرد.

 

کد خبر 974935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha