رویداد بین المللی روح مقاومت گامی مهم در ترویج سیره شهدا

مجید خوبی زاده گفت: رویداد بین المللی روح مقاومت گامی مهم در ترویج سیره شهدا است که به دنبال کشف گنجینه های معنوی وصایای شهدا بوده تا از این طریق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را بر هم زند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت:رویداد بین المللی روح مقاومت گامی مهم در ترویج سیره شهدا است که به دنبال کشف گنجینه های معنوی وصایای شهدا بوده تا از این طریق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را بر هم زند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: در این رویداد بین المللی بیش از ۴۵ اثر توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

وی ابراز کرد: در این بازه زمانی تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد همچون شهید سلیمانی، باقرالعلوم، قائم آل محمد (ص)، انصار الحسین (ع)، نورالرضا، سجادیه، یاسین، شهید شهداد نژاد، شهید اسحاق زارع، صاحب الزمان (عج)، امیرالمومنین (ع)، امام علی (ع)، شهید مطهری و کانون ابوالفضل (ع) در این رویداد بین المللی شرکت کردند.

خوبی زاده اظهار کرد: این کانون های فرهنگی هنری فرازهای کوتاهی از وصیت نامه شهدای دفاع مقدس و شهدای مقاومت را در قالب عکس نوشت تولید کرده و علاوه بر ثبت این آثار در سامانه بچه های مسجد اقدام به انتشار آنها در فضای مجازی کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: علی رغم یافتن رویداد بین المللی روح مقاومت هم تعدادی از کانون ها همچنان در حال تولید و انتشار عکس نوشت هایی از وصایای شهدا با استفاده از بستر فضای مجازی هستند از جمله می توان به کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور اشاره کرد که قریب ۵۰ اثر به مناسبت هفته دفاع مقدس تولید کرده است.

خوبی زاده یادآور شد: این طرح بین المللی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ۱۴ خرداد سال جاری هم زمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) آغاز شده و هم زمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس به پایان رسید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: رویداد بین المللی روح مقاومت در ۲ بخش ملی و بین المللی برگزار شده و بخش بین المللی آن شامل بازخوانی قسمتی از وصیت نامه امام خمینی (ره)، سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و ابومهدی المهندس و سایر شهدا بود.

وی در خاتمه عنوان کرد: علاقمندان می توانستند در رشته های فیلم موبایلی، کلیپ و نماهنگ، صوت (موبایلی)، عکس نوشت ( فیلم موبایلی، صوت و پادکست) در این رویداد شرکت کنند و در جنوب کرمان غالب آثار تولیدی کانون های فرهنگی مساجد در قالب عکس نوشت است.

کد خبر 974989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha