مزار مطهر شهدای گمنام و شهدای دوران دفاع مقدس مرادلو غبارروبی و گلباران شد

کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو شهرستان مشگین شهر گفت: مزار مطهر شهدای گمنام و شهدای دوران دفاع مقدس این شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو غبارروبی و گلباران شد.

«ابوطالب رجایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مزار مطهر شهدای گمنام و شهدای دوران دفاع مقدس این شهر به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو غبارروبی و گلباران شد.

 

کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: در این برنامه های فرهنگی و معنوی نوجوانان و جوانان با نثار گل به مقام شهدا ادای احترام کردند و در جوار این مراسم با زندگینامه و وصیت نامه های شهدا نیز آشنا شدند.

 

وی یادآور شد: قرائت فاتحه، دعای توسل و زیارت عاشورا از دیگر برنامه های معنوی در جوار این مراسم بود که با استقبال حاضران مواجه شد.

 

رجایی تاکید کرد: شهدا بخشی از هویت تاریخی ملت ایران بودند که با پایمردی و ایثار در برابر زورگویی های دشمنان انقلاب و اسلام ایستادگی کردند و امروز با تجلیل از مقام شامخ آنها پیرو راه آن عزیزان سفر کرده هستیم.

 

کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو شهرستان مشگین شهر افزود: خانواده های معظم شهدا نسلی را تربیت کردند که فرزندانشان با عزت و افتخار کشور را از دست دشمنان تنگ نظر رهایی داد و امروز نیز باید نسلی تربیت کنیم تا از منتظران ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای انقلاب آن حضرت فعالیت کنند.

 

رجایی عنوان کرد: افتخار فعالان کانون های مساجد پیروی از سیره شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد این عزیزان است.

کد خبر 974992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha