واگذاری ۱۵ ساله پساب مسکن مهر به شهرداری نطنز

شهردار نطنز گفت: قرارداد واگذاری استفاده از پساب مسکن مهر به شهرداری نطنز ۱۵ ساله شد که در نوع خود قراردادی بی نظیر و بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «علی پیراینده» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شهرداری نطنز با توجه با تغییر اقلیم آب و هوا، کاهش منابع آب زیر زمینی و در راستای تامین آب فضای سبز تصمیم به تدوین طرح جامع فضای سبز شهر نطنز برای چشم انداز ۲۰ سال آینده گرفت و در نیمه دوم سال ۱۳۹۷ این امر مهم محقق شد.

 

شهردار شهر نطنز افزود: فضای سبز شهر نطنز در سال ۱۳۹۷ حدود ۴۵ هکتار بود و هم اکنون این میزان به ۴۸  هکتار رسیده است که با برنامه های صورت گرفته تا سال ۱۴۲۰ فضای سبز نطنز به ۷۷ هکتار خواهد رسید و این امر در صورتی محقق خواهد شد که واگذاری پساب به شهرداری پنج برابر وضعیت کنونی باشد.

 

پیراینده تصریح کرد: شهرداری نطنز برای جلوگیری از مصرف بیش از حد با تمام توان سعی بر سرمایه گذاری در اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و نحوه توزیع آب در سطح شهر کرده است و در این راستا انتقال پساب فاضلاب از مسکن مهر به بلوار شهید بهشتی و میدان بسیج به طول دو کیلومتر را انجام داده است.

 

شهردار نطنز افزود: به منظور آبیاری فضای سبز مسکن مهر، انتقال آب پکیج به منبع آب در این مجموعه به ۵۲۰ متر طول و جهت توزیع آب به کل فضای سبز به ۳ هزار متر طول لوله پلی اتیلن نیاز است که ضمن انتقال پساب از محل پکیج به بلوار  ۴۵ متری شهید مصطفی خمینی و نهایتا میدان دفاع مقدس در برنامه نیم سال دوم سال ۱۳۹۹ قرار دارد.

 

پیراینده خاطرنشان کرد: طی پیگیری ها و جلسات متعدد  قرارداد واگذاری استفاده از پساب مسکن مهر به شهرداری ۱۵ ساله شد که در نوع خود قراردادی بی نظیر و بی بدیل است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: شهرداری در صورت تهیه پکیج در نزدیکی شهر نطنز آماده عقد قراردادهای بعدی با آب و فاضلاب استان اصفهان است./

کد خبر 975093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha