رییس جمهور مواضع مردم شجاع ایران اسلامی را در سخنرانی شان مطرح کردند

شهباز حسن پور با اشاره به سخنرانی شب گذشته رییس جمهور گفت: آنچه رییس جمهور شب گذشته در سخنرانی شان مورد تاکید قرار دادند، مواضع جمهوری اسلامی ایران و همچنین مردم شجاع و دلیر ایران اسلامی بود.

شهباز حسن پور در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنرانی شب گذشته رییس جمهور گفت: آنچه رییس جمهور شب گذشته در سخنرانی شان مورد تاکید قرار دادند، مواضع جمهوری اسلامی ایران و همچنین مردم شجاع و دلیر ایران اسلامی بود.

 

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای روحانی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران را بیان کردند و خوشبختانه وی به خوبی در این سخنرانی از مواضع ملت ایران دفاع کردند و تاکید کردند که ملت بصیر و شجاع ایران اسلامی زیر بار زور دشمنان نخواهد رفت و تحریم هایی که آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده ملت بر آنها تحمیل کرده است با ایستادگی ملت خنثی خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: آمریکایی ها یک جنگ روانی ای را علیه ملت ایران شروع کرده است و قطعا دنیا با آمریکا همراهی نخواهد کرد و خداوند مکر آمریکایی ها را به خودشان بر می گرداند. امیدواریم آخرین تیر ترکش آنها یعنی بازگرداندن تحریم ها نیز به سمت خودشان کمانه کند و خودشان را مورد هدف قرار دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور در سخنرانی شان نیز این امر را مورد تاکید قرار دادند که آمریکایی ها از اهداف شومی که برای ملت ایران دارند، طرفی نخواهند بست و انشاءالله ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران قوی و منسجم با هم برای اهداف نظام و انقلاب اسلامی پیش خواهند رفت.

 

 

کد خبر 975145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha