۳۵ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده‌اند / ۴ شهرستان در وضعیت قرمز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند و مجموع این بیماران به رقم ۲۴۶ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 35 بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند و مجموع این بیماران به رقم 246 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون 54 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارد و 32 بیمار نیز پس از بهبود از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه طی همین مدت 4 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند.

 

حبیب زاده عنوان کرد: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

 

وی اظهار داشت: بیشترین تعداد بستری ها مربوط به شهرستان اردبیل است که نشان از کاهش مراعات های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است که امیدواریم زنگ هشداری برای افزایش موازین بهداشتی در این شهرستان باشد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: با افزایش وضعیت هشدارها در مناطق مختلف استان تشدید در فعالیت های صنفی نیز با موافقت ستاد مقابله با کرونای استان اتخاذ خواهد شد.

 

حبیب زاده تاکید کرد: هم اکنون شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، گرمی و خلخال در وضعیت قرمز، شهرستان های پارس آباد، بیله سوار، نمین، سرعین، نیر در وضعیت زرد و شهرستان های کوثر و اصلاندوز در وضعیت سفید هستند.

کد خبر 975153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha