شب شعر «ترنم عشق» در جهرم اجرا شد

جهانگیر گفت: شب شعر «ترنم عشق» با شعرخوانی شاعران آیینی شهرستان جهرم به مناسبت هفته دفاع مقدس به اجرا در آمد.

«محسن جهانگیر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری متناسب با این هفته، شب شعر و خاطره شهدا با عنوان «ترنم عشق» در جهرم برگزار شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» جهرم افزود: در این برنامه شب شعر، شاعران آیینی شهرستان جهرم از جمله «عبدالرضا کوهمال»، «ایوب پرنداور»، «علیرضا رنجکش»، «محمد صحرائیان» و «اکبرمحمدی» به شعرخوانی از رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

 

وی ادامه داد: همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام «فتح الله دهقانی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم به روایتگری خاطرات شکوهمند آن دوران درخشان پرداخت.

 

جهانگیر با اشاره به اینکه همچنین «امین بشارتی» از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت در این شب شعر به مرثیه سرایی در وصف شهدای انقلاب و نظام اسلامی پرداخت، بیان کرد: این مراسم با حضور و استقبال مردم در آستان مقدس امام زاده «فضل بن موسی (ع)» و در دومین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه شیوه نامه های بهداشتی در این مراسم به اجرا در آمد، از همکاری پایگاه مقاومت بسیج «فضل بن موسی (ع)» در اجرای این شب شعر قدردانی کرد.

کد خبر 975182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha