دستگاه‌های اجرایی برتر گیلان تجلیل شدند

همزمان با برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی گیلان، دستگاه‌های اجرایی برتر استان با حضور استاندار تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان گیلان با حضور «ارسلان زارع» استاندار و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی استان عصر امروز (چهارشنبه، ۲ مهر) در سالن اجتماعات الغدیر استانداری گیلان برگزار شد.

 

در این مراسم ضمن تقدیر از دستگاه‌های مشارکت کننده در ارزیابی جشنواره شهید رجایی استان گیلان، دستگاه‌های اجرایی برتر در مجموع امتیازات عمومی و اختصاصی در پنج محور مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

 

بر اساس این گزارش، «شرکت برق منطقه‌ای گیلان» به عنوان دستگاه‌ برتر در بخش زیربنایی و توسعه زیرساخت و «اداره کل بهزیستی گیلان» نیز به عنوان دستگاه‌ برتر در بخش سلامت و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

 

همچنین «اداره کل دامپزشکی گیلان» در بخش تولیدی و خدماتی، «اداره کل امور اقتصادی و دارایی گیلان» در بخش عمومی و قضایی و «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان» نیز در بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

در این مراسم، «دانشگاه علوم پزشکی گیلان»، «اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان» و «مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان» به عنوان دستگاه‌های برتر در محور استانی مبارزه با کرونا معرفی و تجلیل شدند.

 

بر اساس این گزارش، «سازمان جهاد کشاورزی گیلان»، «اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان» به عنوان دستگاه برتر در محور اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه گذاری انتخاب شدند.

 

در محور دولت الکترونیک نیز «اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان» به عنوان دستگاه برتر تجلیل شد.

 

همچنین «اداره کل نوسازی مدارس گیلان» و «اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان» در بخش دستگاه‌های برتر در بیشترین رشد دو ساله معرفی و تقدیر شدند.

کد خبر 975363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha