برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» اعلام شد

مسابقه کتابخوانی «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» به همت حوزه هنری و اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با حضور۱۱۵۷ نفر شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسابقه کتابخوانی «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» به همت حوزه هنری و اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان برگزار شد.

 

این کتاب با موضوع فرهنگ و فولکور و آیین‌ها و مراسم‌های استان زنجان است که توسط حسین عباسی‌نیا تألیف شده است.

 

این مسابقه به مناسبت روز ملی زنجان و آشنایی عموم مخاطبین با فرهنگ و آئین و سنن زنجان برگزار شد و 1157 نفر در این مسابقه شرکت کرده بودند که از این بین 3 نفر به عنوان برگزیدگان مسابقه اعلام شد.

 

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، آقایان امیرهوشنگ سلیمانی از زنجان و میثم مرادی‌نیا از تهران و خانم نصرت نیک‌منش از شیراز به قید قرعه انتخاب شده‌اند که از سوی حوزه هنری زنجان لوح تقدیر و جوایزی به برگزیدگان اهداء شد.

 

پویش مردمی «سلام سردار...» نیز از دیگر برنامه های حوزه هنری زنجان بود که به مناسبت پاسداشت یاد و خاطره شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی، در بخش‌های؛ «نامه‌ای به سردار»، «دلنوشته»، «داستان کوتاه» برگزار گردید که بر اساس آثار رسیده به حوزه هنری زنجان و پس از داوری؛ 3 متن در بخش‌های متون ادبی؛ دلنوشته و شعر بعنوان آثار برگزیدگان اعلام گردید.

 

فراخوان این مسابقه در روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام اربعین سردار دلها؛ حاج قاسم سلیمانی در سال 1398 منتشر شده بود.

 

بر حسب داوری انجام شده، در بخش متن ادبی«دلنوشته»، خانم‌ها نگین محمدی و هانیه جولامیانجی و در بخش شعر زهرا محمدی جز آثار برگزیده انتخاب شده‌اند که از سوی حوزه هنری زنجان لوح تقدیر و جوایزی به برگزیدگان اهداء شد.

 

کد خبر 975416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha