تجلیل از ۸ خانواده شهید روستای تخته جان درمیان در هفته دفاع مقدس

حسینی با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس با ۸ خانواده شهید روستای تخته جان درمیان دیدار و گفتگو می شود، گفت: خاطره گویی خانواده معظم شهدا و رزمندگان از دیگر برنامه ها ی این هفته در روستای تخته جان است.

«سید احمد حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یک دوران با ارزش برای ایران اسلامی محسوب می شود که برکات بسیاری را همراه داشته است در این راستا هر کاری که می توانیم برای گرامیداشت آن باید انجام دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان در ادامه بیان کرد: باید دستاوردها و فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس را به جوانان و نوجوانان انتقال دهیم چرا که آنها مسئولان آینده کشور خواهند بود و در این راستا کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان در هفته دفاع مقدس برنامه هایی برای گرامیداشت و ترویج فرهنگ آن در نظر گرفته است.

 

وی به برنامه های کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برای گرامیداشت این هفته اقدام به نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در داخل و بیرون مسجد و معابر و کوچه ها کرده ایم.

 

حسینی با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس از 8 خانواده شهید ساکن روستای تخته جان درمیان تجلیل می شود، افزود: در روستای تخته جان درمیان 12 خانواده شهید وجود دارد اما تنها 8 خانواده ساکن هستند و طی این هفته ضمن پاسداشت فداکاری ها و ایثارگی های شهدا و رزمندگان اسلام اقدام به تجلیل از یک نفر از ایثارگران روستای تخته جان درمیان می کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان با اشاره به اینکه مزار شهدای این روستا با همراهی اعضای کانون غبارروبی می شود، گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بحث خاطره گویی رزمندگان و خانواده های شهدا را در مسجد در دستور کار قرار دادیم تا جوانان و نوجوانان با آن دوران با ارزش بیش از گذشته آشنا شوند.

 

وی در پایان اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعضای کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان به نشر پوستر و مطالب فرهنگی و هنری در حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی می کنند.

کد خبر 975422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha