ساخت پایگاه امداد و نجات کوهستان شهمیرزاد سریعتر انجام  شود

میقانی تجهیز پایگاه‌های هلال‌احمر را ضروری دانست و گفت: روند ساخت پایگاه امداد و نجات کوهستان شهمیرزاد سریعتر انجام شود.

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان سمنان، «عبدالرضا میقانی» در دیدار با مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان با تأکید براینکه  روند ساخت پایگاه امداد و نجات کوهستان شهمیرزاد باید سریعتر انجام شود اظهارامیدواری کرد: بتوانیم با همراهی هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های اجرایی این پایگاه را برای افتتاح طی ایام دهه فجر سال جاری به مرحله افتتاح برسانیم.

 

فرماندار مهدیشهر بهره مندی تجهیزات  پایگاه‌های هلال‌احمر از امکانات به‌روز را ضروری دانست وافزود: این شهرستان نیز از گزند حوادث قهری و بلایای طبیعی مصون نیست و با توجه به اینکه راه عبور به سمت شهرهای شمالی کشور است این به‌روزرسانی بیش‌ازپیش حائز اهمیت خواهد بود.

 

وی  با اشاره به اینکه زمستان این مسیر با برف و کولاک بسیار شدید همراه است اظهار داشت: باید کوشید تا نجات گران بتوانند در کمترین زمان ممکن و به‌موقع در این شرایط سخت امدادرسانی را انجام دهند که این مهم مستلزم ارائه امکانات مناسب است.

 

میقانی با تأکید براینکه باید آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحران در شهرستان مهدیشهر فراهم شود ادامه داد: توسعه تجهیزات و پایگاه‌ها راهی برای مواجه با این حوادث خواهد شد.

 

فرماندار مهدیشهرتصریح کرد:هر چه این امکانات افزایش یابد شاهد تلفات و خسارات کمتری نیز خواهیم بود.

 

وی از تلاش‌های هلال‌احمر برای امدادرسانی در حوادث و بحران‌ها قدردانی کردوگفت: وضعیت پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان مهدیشهر باید موردبررسی قرار گیرد تا در صورت بروز بحران بتوانیم با کمترین چالش بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 975497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha