برگزاری ۱۰ عنوان برنامه زینت بخش هفته دفاع مقدس در کانون زینبیه نکا

باقری از برگزاری ۱۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها در طول هفته دفاع مقدس به صورت مجازی و غیر مجازی برگزار می شود.

« محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا استان مازندران اظهار کرد: تلاش برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ غنی شهادت و ایثار از مهمترین اهدافی است که در مسیر آن حرکت می کنیم و هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای این مهم است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: با توجه به شیوع کرونا و تلاش برای مهار آن، برنامه ریزی برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی انجام شده است که با قوت بیشتری در راستای روشنگری در این بخش تلاش می شود.

 

وی یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تلاش برای روشنگری و تبیین ارزش های دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت هستیم و فرزندان و نسل جوان ما باید با این ارزش ها آشنا و از این آرمان های بلند انقلاب حراست کنند.

 

باقری از برگزاری 10 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها در طول هفته دفاع مقدس به صورت مجازی و غیر مجازی برگزار می شود.

 

وی افزود: گردهمایی بصیرتی با عنوان دفاع مقدس و ارسال پیامک در راستای اطلاع رسانی در مورد مقاطع مختلف دوران جنگ و مسائل روز، تکریم از مقام شهدا و خانواده شهدا، پاسخگویی به شبهات و سوالان دفاع مقدس در فضای مجازی با دعوت از اساتید، امام جماعت و  مدیر مسئول کانون، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی، شب خاطره گویی، مسابقه شعرخوانی دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی و نصب بنر و فضاسازی دفاع مقدس در مسجد و اطراف مسجد از برنامه های مهم این کانون است.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا بیان کرد: روح مقاومت و درک ایستادگی و مقاومت رزمندگان و شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ والایی است که نباید فراموش شود و نهادنیه کردن آن در بین نسل امروز که از جنگ و دفاع مقدس تنها واژه هایی شنیده اند مهمترین وظیفه و تکلیف است.

 

باقری در پایان گفت: همه ما در هر دورانی نیازمند فرهنگ دفاع مقدس در زندگی هستیم و اکنون که دشمن تا خانه های ما با انواع و اقسام برنامه ها در فضای مجازی وارد شده است؛ تنها با فرهنگ غنی دفاع مقدس می توان در برابر این حملات ایستاد، مقاومت کرد و پیروز شد.

کد خبر 975563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha