امنیت و اقتدار امروز کشور به برکت خون شهدا حاصل شده است

حجت الاسلام خزائی با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمت جامعه است، گفت: اکنون به برکت خون شهدا، مردمان نقطه صفر مرزی شرق کشور در امنیتی کامل به سر می برند و ناامنی ها و تاخت و تازهای قبل از انقلاب دیگر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «عباسعلی خزائی» پیش از ظهر امروز (3 مهر) در مراسم توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در روستاهای مرزی نهبندان اظهار داشت: امروز معادلات دنیا بدون حضور جمهوری اسلامی حل و فصل نمی شود و این رشد و تعالی را مدیون هشت سال دفاع مقدس هستیم.

 

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه امروز بعد از 40 سال از دفاع مقدس باید ببینیم به چه جایگاهی رسیده ایم، ادامه داد: باید برکات دوران دفاع مقدس را بررسی کنیم و بدانید که در جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با دست خالی به مصاف رژیم بعثی رفت.

 

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی به برترین کشور منطقه تبدیل شده است، افزود: امروز ایران اسلامی یکی از قدرتمندترین و تاثیرگذارترین کشورها در دنیا است و امروز موشک های قدرتمندی تولید می کند و ماهواره به فضا می فرستد و دارای صنعت ناو و ناوسازی است.

 

حجت الاسلام خزائی در ادامه بیان کرد: هیچ کدام از کشورهای منطقه دارای قدرت ایران اسلامی نیستند و این افتخارات را به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس به دست آورده ایم.

 

امام جمعه نهبندان با اشاره به موضوع امنیت گفت: اکنون به برکت خون شهیدان مردمان نقطه صفر مرزی شرق کشور در امنیتی کامل به سر می برند و ناامنی ها و تاخت و تازهای قبل از انقلاب دیگر وجود ندارد و اکنون مردمان این خطه با خیال راحت به زندگی خود ادامه می دهند.

 

حجت الاسلام خزائی با تاکید بر اینکه امنیت بزرگترین نعمت است، ادامه داد: باید شکرگذار این نعمت باشیم و سردار شهید قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی های خود فرمودند که داعشی ها یک کودک 2 ساله را کشتند و کباب کردند و برای پدر و مادر آن فرستادند و ما باید اکنون خدا را شاکر باشیم که به برکت دفاع مقدس امن ترین کشور در دنیا را داریم.

 

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود در کشور مربوط به تحریم های ظالمانه دشمنان است، افزود: بخشی دیگر از مشکلات ما به خاطر سبک زندگی است که باعث شده تا مشکلاتی بر ما تحمیل شود و اگر تجملات و اسراف و چشم هم چشمی نبود اکنون مشکلات زندگیمان کاهش پیدا می کرد.

 

امام جمعه نهبندان در پایان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در این منطقه علاوه بر تامین امنیت در خدمت مردم هستند، گفت: نیروهای مسلح از هیچ کمکی به مردمان این منطقه دریغ نکردند.

کد خبر 975581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha