یادواره شهید گمنام «تیپ ۳۳ المهدی (عج)» برگزار شد

کریمی گفت: یادواره شهید گمنام تدفین شده در «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» جهرم برگزار شد.

«محمد کریمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی را پاس داشت و به برگزاری یادواره شهید گمنام تدفین شده در این یگان اشاره کرد که شب گذشته با حضور خیل مشتاقان شهدا برگزار شده است.

 

مسئول روابط عمومی «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» جهرم افزود: همچنین در این یادواره یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد پاسدار «شهید حاج قاسم سلیمانی»، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت نیز در این برنامه گرامی داشته شد.

 

وی روایتگری «لطف الله یداللهی» از یادگاران دفاع مقدس و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) را از دیگر برنامه های این آیین عنوان کرد و گفت: این برنامه با حضور مردم، پاسداران و خانواده شهدا در جوار مرقد شهید گمنام تدفین شده در «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» به اجرا در آمد.

 

کریمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به ویژه برنامه «حکایت فتح» از شبکه استانی سیمای مرکز فارس با موضوع «نقش لشکر مقدس ۳۳ المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس» خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور «محمدجعفر اسدی» فرمانده «لشکر المهدی (عج)» در دوران دفاع مقدس و سردار سیدنورالله حسینی» فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» اجرا می شود.

 

مسئول روابط عمومی «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» جهرم گفت: این برنامه امشب ساعت ۹ از شبکه استانی فارس پخش می شود.

کد خبر 975619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha