حذف دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی از ۷ مهر در گلستان

زنجانی از اجرای طرح حذف دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی از هفتم مهرماه در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین زنجانی» ظهر امروز(پنج شنبه ۳ مهر) در بیست و یکمین دوره جشنواره شهید رجایی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: طرح ملی پرونده الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شد.


سرپرست تامین اجتماعی گلستان ادامه داد: زمینه سازی برای دولت الکترونیک، ارائه خدمات غیرحضوری و استفاده از تکنولوژی، صرفه جویی در زمان و تسریع در پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی در بیمه شدگان از مزایای اجرای طرح پرونده الکترونیک است. 


وی بیان کرد: تامین سخت افزارها و نرم افزاری لازم، برگزاری دوره های آموزشی، ساماندهی نیرو و غیره برای اجرای طرح ملی پرونده الکترونیک در تامین اجتماعی گلستان انجام شد و در ارزیابی که تاکنون صورت گرفت استان گلستان جزو سه استان برتر کشور در اجرای این طرح قرار گرفت.

 

زنجانی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ملی پرونده الکترونیک ۳۹۱ هزار و ۴۴۸ پرونده در سازمان تامین اجتماعی حاوی بیش از ۶ میلیون سند کاغذی اسکن شد و با احتساب پرونده های بازنشستگان این میزان به بیش از ۴۴۶ هزار پرونده می رسد.


سرپرست تامین اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: طرح ملی پرونده الکترونیک افزایش اعتماد را در امنیت پرونده ها به دنبال دارد و کارکنان بخش بایگانی نیز در واحدهای دیگر به کارگیری می شوند.


وی بیان کرد: براساس سرشماری سال ۹۵، ۴۳ درصد از جمعیت گلستان معادل نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.


زنجانی گفت: یکی از بزرگترین دغدغه های ما در تامین اجتماعی احترام به مردم و حل امورات بیمه شدگان با سرعت و کیفیت مناسب است.


سرپرست تامین اجتماعی گلستان ابراز داشت: سازمان تامین اجتماعی در سال های اخیر خدمات خود را غیرحضوری کرده و یکی از طرح های بزرگ‌ ما که از هفتم مهرماه اجرا می شود حذف دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی است و امیدوارم این طرح بدون مشکل و تنش اجرایی شود.


وی اضافه کرد: بیمه شدگان پس از حذف دفترچه بیمه می توانند با کد ملی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

کد خبر 975622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha