اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در گلستان

بابایی از اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عیسی بابایی» ظهر امروز(پنج شنبه ۳ مهر) در بیست و یکمین دوره جشنواره شهید رجایی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در راستای حمایت از ایتام همزمان با سراسر کشور در استان گلستان اجرا می شود.


مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: کمیته امداد گلستان در سال ۹۸ از بعد جمعیت مددجویی با جهش همراه بود و با افزایش دو برابری مواجه شد.


وی تصریح کرد: جمعیت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گلستان در سال ۹۸ به ۸۰ هزار خانوار رسید که با توجه به محدودیت اعتباری حمایت از تمامی مددجویان سخت بود اما این مهم باعث خلل در خدمت رسانی نشد.


بابایی خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین در استان گلستان تحت پوشش کمیته امداد هستند.


مدیرکل کمیته امداد گلستان از وجود ۲۰ هزار حامی ایتام در استان گلستان خبر داد و بیان کرد: از ۲۰ هزار حامی ایتام گلستانی، ۷ هزار نفر کارمند هستند که ۶۰ درصد آنها جزو کارمندان گلستان محسوب می شوند.


وی با بیان اینکه سالانه ۱۹ میلیارد تومان به حساب ایتام واریز می شود، یادآور شد: در حال حاضر سه هزار فرزند یتیم در گلستان نیاز به حمایت حامیان دارند برای این دسته از ایتام یا واریزی از سوی ایتام انجام نمی شود و یا میزان آن بسیار کم است که نیاز به حمایت دارند.

کد خبر 975634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha