بهره‌برداری از ۱۳۰۰ کلاس درس در خوزستان

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به اینکه در سال گذشته یک‌هزار و ۳۳۰ کلاس تحویل داده شد گفت: در سال جاری نیز بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ کلاس درس تحویل می‌‌شود که حداقل ۹۵۰ کلاس از آنها توسط خیرین احداث شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «علی قربانی» عصر امروز (پنجشنبه ۳ مهر) در آئین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۹ کلاسه خیرساز حضرت ولی عصر (عج) کوی شهدا شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه کوی شهدا از مناطق قدیمی و پرتراکم شهرستان اندیمشک است اظهار کرد: این مدرسه بیش از ۵۰ سال قدمت دارد.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان افزود: این مدرسه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که حداقل ۳۰ درصد از اعتبار آن توسط شرکت چای احمد تهران به عنوان خیر و مابقی آن از اعتبارات دولتی تامین می‌شود.

 

وی اضافه کرد: مدرسه ۹ کلاسه خیرساز حضرت ولی عصر (عج) کوی شهدا در کمتر از ۲ سال به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از ۳۰۰ دانش آموز پسر در مقطع ابتدایی در این مدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

 

قربانی از اهتمام استاندار خوزستان در احداث و تکمیل فضاهای آموزشی قدردانی کرد و ادامه داد: خوشبختانه با توجه به وحدت و همدلی که میان مردم و مسئولان شهرستان اندیمشک وجود دارد، در اجرای پروژه‌ها با مشکلی مواجه نبوده‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مقرر بود یک‌هزار کلاس تحویل دهیم اما یک‌هزار و ۳۳۰ کلاس تحویل داده شد تصریح کرد: سال جاری نیز بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ کلاس دهیم می‌شود که حداقل ۹۵۰ کلاس از آنها توسط خیرین احداث می‌شود تا باز هم رتبه اول کشور را با حمایت استاندار خوزستان و عنایت حق تعالی کسب کنیم.

 

همچنین طرح‌های مرکز جامع سلامت شهر چمگلک با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال، سالن ورزشی چندمنظوره شهرک مدنی با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال، گازرسانی به روستای بالارود شمالی با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال، گازرسانی به نیروگاه ۵۰ مگاواتی مقیاس کوچک با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال و گازرسانی به نقاط پراکنده شهرستان اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال با حضور استاندار خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شدند.

 

کد خبر 975720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha