انتقاد امام‌جمعه یزد از تولیدکنندگان اجناس بی‌کیفیت برای کسب سود بیشتر

آیت‌الله ناصری امام‌جمعه یزد از تولیدکنندگان اجناس بی‌کیفیت برای به دست آوردن سود بیشتر انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تمام انقلاب‌ها متفاوت است، اظهار داشت: انقلاب‌های دیگر به دنبال مادگی گری و سلطه طلبه و استعار گری هستند ولی انقلاب اسلامی به دنبال اهداف ولا و خدایی توجه دارد.

امام‌جمعه یزد اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب درون و تحول بزرگ و بازگشت به‌سوی فطرت خدایی است و نتیجه آن نیز این است که انسان در همه کارهایش خدا را در نظر می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه عده‌ای بر این فکر هستند که مشکلاتشان به دست بیگانگان و کشورهای خارجی حل می‌شود و دستشان به سمت آن دراز است افزود: اگر این افراد در کارخانه‌ای مسئول باشند تلاش می‌کنند تا تمام نیازهای خود را از خارج از کشور تهیه کنند.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی تولیدکنندگان داخلی، اجناس بی‌کیفیت را وارد بازار می‌کنند اظهار داشت: این افراد تمام تلاششان این است تا با ورود این اجناس بی‌کیفیت، سود بیشتری به دست آورند که اصلاً کار درستی نیست. در شرایط فعلی که مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و حتی اگر سود کمتری هم به دست می‌آوریم کاری را انجام دهیم تا بخشی از مشکلات مردم را مرتفع سازیم نه اینکه مشکل آن‌ها را اضافه کنیم.

ناصری یزدی با تأکید بر اینکه در هر حرکتی باید برنامه و هدفی را داشته باشیم افزود: برخی از انقلاب‌ها و حکومت‌ها، اهداف و جنبه‌های ظاهری و مادی دارند و تنها به دنبال گذران زندگی مادی هستند ولی انقلاب اسلامی بالعکس آن‌هاست و به دنبال سعادت انسان و رضایت خدای متعال است.

کد خبر 975855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha