تولیدکنندگان هنوز چیزی از رفع موانع جهش تولید ندیده‌اند

جلال پروانه اردکانی رئیس انجمن ماشین‌سازی، خودرو و نیرومحرکه خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: تولیدکنندگان هنوز چیزی از رفع موانع جهش تولید ندیده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «جلال پروانه اردکانی» در دیدار روسای انجمن‌های تخصصی صنایع همگن خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با نمایندگان قوه قضاییه در استان یزد اظهار داشت: موانع تولید از زمان استارت کار تا زمان بهره‌و‌ری از یک‌سو و پس‌ازآن نیز از سوی دیگر صنعتگران را دچار مشکل کرده است.

رئیس انجمن ماشین‌سازی، خودرو و نیرومحرکه خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: مشکلات سد راه تولید قبل از تأسیس شرکت اعم از خرید ماشین‌آلات نفس تولیدکننده را به شماره می‌اندازد و پس از گشایش و ورود ماشین‌آلات نیز، برخورد با گمرک ایران به‌گونه‌ای دیگر برای تولیدکنندگان مشکل‌زا می‌شود.

وی با بیان اینکه در کشور ما ثبات قانون وجود ندارد، افزود: قوانین دست و پاگیر، صنعتگر را دچار مشکل کرده است و همچنان هرساله شعار سال در راستای رونق و جهش تولید نام‌گذاری می‌شود؛ این در حالی است که تولیدکنندگان هنوز چیزی از رفع موانع تولید و جهش تولید ندیده‌اند.

پروانه همچنین تأکید کرد: مشکل ما وزارت صنعت است. به قاطع می‌گویم، قوانین وزارت صنعت یا برای افراد خاص است و یا به شکلی است که برای ما قابل‌هضم نیست.

رئیس انجمن ماشین‌سازی، خودرو و نیرومحرکه خانه صمت استان یزد در آخر خاطرنشان کرد: اکنون انجمن ماشین‌سازی برای تأمین مواد اولیه هرروز دچار یک مشکل است و اکنون تنها راه امید ما این است که قوه قضاییه وارد این موضوع شود.

کد خبر 973395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha