۸۵ درصد نانوایی های قم از کارت خوان استفاده می کنند/ارائه آموزش های بهداشتی به نانوایی ها

زارعی با اشاره به لزوم عدم دریافت پول نقد از مشتریان گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد نانوایی های قم از دستگاه کارت خوان استفاده می کنند و در تلاش هستیم که به ۱۰۰ درصد برسانیم.

«علی اکبر زارعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: یکی از فضاهایی که مردم مراجعه می کنند، نانوایی ها است و لذا باید رعایت دستورات بهداشتی توسط نانوایی ها بیشتر از جاهای دیگر باشد.
 

رئیس اتحادیه نانوایان قم گفت: از همان ابتدا ما جلسات مختلفی را در این خصوص برگزار و تاکیدهای لازم را انجام دادیم و از مردم نیز می خواهیم خودشان نیز رعایت مسائل را داشته باشند.
 

وی با اشاره به لزوم عدم دریافت پول نقد از مشتریان گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد نانوایی های قم از دستگاه کارت خوان استفاده می کنند و در تلاش هستیم که به 100 درصد برسانیم.
 

زارعی گفت: ما نیز از ابتدای شیوع کرونا، نظارت های کنترلی را داشته و با انجام بازرسی های متعدد در راستای جلوگیری از شیوع کرونا تلاش کردیم.


رئیس اتحادیه نانوایان قم افزود: طرح تشدید نظارت بر نانوایی ها در حال انجام بوده و تلاش خواهیم کرد با همکاری دیگر دستگاه ها در زمینه گسترش دستورات بهداشتی بکوشیم.


وی گفت: از توان بسیج نیز در راستای بازرسی ها استفاده کرده و در کنار آن آموزش های لازم به نانوایان در خصوص رعایت دستورات بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، عدم دریافت پول نقد و... ارائه می شود.


زارعی گفت: نیازمند کمک و همکاری مردم هستیم و از سوی دیگر با ارائه آموزش های لازم و بازرسی های صورت گرفته امیدواریم که بتوانیم از شیوع کرونا جلوگیری کنیم.

کد خبر 975919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha